Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Να φεύγεις από την ζωή με μασάζ και μουσική!


Διαβάσαμε για ένα ξενώνα περίθαλψης - hospice στο Palm Beach County όπου συνδυαστικές ομάδες μουσικών και χειρομαλακτών βοηθούν ασθενείς στο παρηγοριτικό στάδιο. Οι υπεύθυνοι μάλιστα λένε ότι αυτός ο συνδυασμός είναι αναπτυσσόμενη προσέγγιση στους ξενώνες περίθαλψης!

Clark and massage therapist Patricia Williamson form one of several teams that assist dying patients in a program sponsored by Hospice of Palm Beach County. Hospice administrators say the music-massage matchup is a growing field of hospice care, which they hope to share with fellow therapists at a conference this weekend in West Palm Beach.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σπύρο μου,ρίχνοντας μια ματιά στο ανανεωμένο σου blog, μένω έκπληκτος και συνειδητοποιώ πόσες τεράστιες δυνατότητες έχεις σ' αυτό που κάνεις! Κι αυτό λόγω της μεγάλης αγάπης σου προς το αντικείμενό σου. Σ' ευχαριστώ λοιπόν, για το μάθημα που μου δίνεις και το δρόμο που μου δείχνεις, ώστε να κάνω κι εγώ στο δικό μου χώρο κάτι παραπάνω, αν το θελήσω τελικά! Είμαι περήφανος που είμαι φίλος σου! Πάνος.

Σπύρος Δημητράκουλας - Spiros Dimitrakoulas είπε...

Δεν είμαι 100% σίγουρος ποιος είσαι, όπως και να έχει όμως όταν κανεί κάποιος κάτι με αγάπη τα καταφέρνει ...να είναι ο ίδιος ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ!!!!

Ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά λόγια, κάθε κριτική ευπρόσδεκτη.