Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

"η δια χειρός θεραπευτική στην αρχαία Ελλάδα"

H Dafni Manou μου έστειλε το ακόλουθο όπου και θέλω να πάω, ....και με ερωτήσεις, την ευχαριστώ. 

Μου έγραψε 

" κυρ-Προεδρε μας σκεφτηκα οτι αυτο το μην μπορει να ενδιαφερει τους συναδελφους γι αυτο σου το στελνω "Καλημέρα σας.


Αγαπητοί φίλοι,

Ο εξαίρετος οστεοπαθητικός και φίλος Γιώργος Παντούλας θα παρουσιάσει στα πλαίσια ενός πενθημέρου πολιτιστικών εκδηλώσεων υπό την αιγίδα της Unesco, το αποτέλεσμα της πτυχιακής του εργασίας με θέμα "η δια χειρός θεραπευτική στην αρχαία Ελλάδα"
Το Σάββατο 31 Μαρτίου στο δημαρχείο Παλαιού Φαλήρου.
Συννημένα θα βρείτε την πρόσκληση της ομιλίας καθώς, και το πρόγραμμα όλου του τετραημέρου.




Καλημέρα σας.
Σας αποστέλω αυτή την πρόσκληση για την ομιλία με θέμα "τη δια χειρός θεραπευτική στην αρχαία Ελλάδα" (και όχι μόνο...) 
Τελικά μετά από 3 χρόνια εργασίας στο συγκεκριμένο θέμα το παρουσίασα στο Βέλγιο το 2009 ως το θέμα της πτυχιακής μου και σήμερα μετά από περίπου 3 χρόνια που την είχα στο συρτάρι μου, μου δώθηκε η ευκαιρία δια μέσου της Ουνέσκο να την παρουσιάσω.
Η είσοδος είναι ελεύθερη και υπάρχουν αρκέτες εκδηλώσεις όπως θα αναγνώσετε και στο σχετικό έγγραφο (πρόκειται για ένα πενθήμερο πολιτιστικών εκδηλώσεων).
 Θα χαρώ να σας δω!
 Καλή δύναμη και καλή συνέχεια
Γεώργιος Παντούλας