Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Ομιλία: ΡΕΛΕΞΟΛΟΓΙΑ, Αυτά που γνωρίζω κι εκείνα που πιστεύω.

Για τους συναδέλφους στην Κρήτη 
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό έχω αποδεχτεί την πρόσκληση του Ι.Ι.Ε.Κ. MORFI να σας επισκεφτώ την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου και να μιλήσω για την αγαπημένη μας μέθοδο, την Ρεφλεξολογία.
Κατά την διάρκεια της ομιλίας μου σκοπεύω:

- Να κάνω μία σύντομη αναδρομή στην πραγματική ιστορία της Ρεφλεξολογίας, την εξέλιξη της έως σήμερα (ενσωμάτωση της στην ιατρική, νομοθεσία, έρευνες, εκπαίδευση) στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο, και να μοιραστώ μαζί σας, την πρόταση μου, για το εφικτό, ωφέλιμο (για τους επαγγελματίες και αποδέκτες της υπηρεσίας μας) μέλλον.
Οι πληροφορίες αυτής της ενότητας προκύπτουν από την πολυετή προσωπική ενασχόληση μου με τα δρώμενα γύρω από την Ρεφλεξολογία αλλά και της γνώσεις και εμπειρίες που έχω αποκομίσει ως μέλος του Δ.Σ. του Σωματείου Ελλήνων Ρεφλεξολόγων και ως ο τρέχων Πρόεδρος του RiEN.
- Θα μοιραστώ μαζί σας εμπνευσμένες νέες προσεγγίσεις τις μεθόδου μας τις οποίες αποκόμισα από το παγκόσμιο συνέδριο του ICR, στο οποίο ήμουν ομιλητής, αλλά και το πρόσφατο Ευρωπαϊκό συνέδριο του RiEN που πραγματοποιήθηκε στην Μαδέρα της Πορτογαλίας. Π.χ. Νεύρο Ρεφλεξολογία, Ορθοπεδική Ρεφλεξολογία, η σπονδυλική στήλη στην κνήμη, ήχοι και δονήσεις κατά την εφαρμογή της μεθόδου, έρευνες κ.α.
- Θα σας παρουσιάσω αποσπάσματα της μελλοντικής ομιλίας μου για το παγκόσμιο συνέδριο του ICR που θα πραγματοποιηθεί το 2015 στην Αγγλία. “Αφήστε στην άκρη τους ρεφλεξολογικούς χάρτες και την ενέργεια για λίγο, ας κοιτάξουμε λίγο την ανατομία των ποδιών και την φυσιολογία πίσω από αυτό που κάνουμε.”
- Εργαστήριο πρακτικής εξάσκησης

Θα χαρώ πολύ κατά την πρώτη μου επίσκεψη στο Ηράκλειο να γνωριστούμε και να ανταλλάξουμε απόψεις.
Με εκτίμηση,
Σπύρος Δημητράκουλας
Πρόεδρος του Δικτύου Ρεφλεξολογίας στην Ευρώπη (RiEN)
Εκπαιδευτής Ρεφλεξολογίας του Natural Health Science