Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Εισαγωγική ομιλία με θέμα "Ορθοπεδική Ρεφλεξολογία και Ιπποκρατική Ανάτριψη για (Πρωτ)αθλητές"

Αγαπητοί συνάδελφοι του Βορρά,


σας απευθύνω πρόσκληση με αφορμή τον δεύτερο αγώνα διεκδίκησης του τίτλου Πρωταθλητή Ελλάδος στο Handball για το 2015, στην Α1 Ανδρών.

Ο δεύτερος τελικός μεταξύ των ομάδων ΠΑΟΚ και Διομήδης Άργους θα διεξαχθεί στις 27 Μαΐου στην Θεσσαλονίκη. 
Την ημέρα εκείνη και πριν τον αγώνα σας καλώ στην ομιλία μου με θέμα "Ορθοπεδική Ρεφλεξολογία και Ιπποκρατική Ανάτριψη για (Πρωτ)αθλητές".

Η ομιλία θα πραγματοποιηθεί στο ξενοδοχείο Νεφέλη στο Πανόραμα σε ώρα που θα ανακοινωθεί το δυνατόν συντομότερα.
Πρωινή ή μεσημεριανή ώρα το βέβαιο!
Διάρκεια 60 λεπτά.

Σε ένα πνεύμα ειλικρινής άμιλλας και εφόσον κάποιος(οι) συνάδελφοι το επιθυμούν να προσφέρουν, τουλάχιστον εθελοντικά* όπως εγώ στο Διομήδη, θα προχωρήσω σε κινήσεις να σας φέρω σε επαφή με ανθρώπους της ομάδας του ΠΑΟΚ (Παοκάρα!) ώστε να εργαστείτε προσφέροντας Ρεφλεξολογία στους αθλητές του ΠΑΟΚ την ερχόμενη περίοδο.

Γνωρίζω τουλάχιστον έναν παιχταρά του ΠΑΟΚ που θα το ήθελε πολύ.

Η πρόθεση μου αυτή είναι σύμφωνη με την νοοτροπία του συλλόγου Διομήδη, και είμαι περήφανος που είμαι μέλος του συλλόγου.

Στην παρουσίαση, ο Προπονητής μας Δημήτρης Δημητρούλιας έχει ήδη εκδηλώσει την διάθεση του να μιλήσει σε εσάς για το θέμα. Έχω περιέργεια να τον ακούσω. Το πρότεινε μόνος του και είμαι ευγνώμων.
Όπως επίσης και στον Πρόεδρο μας Κώστα Βλαχοσπύρο που αμέσως απάντησε θετικά στο αίτημα μου να πραγματοποιήσω αυτή την ομιλία.

Το Ελληνικό Handball και η Ρεφλεξολογία έχουν πολλά περιθώρια προόδου, ...ίσως προοδεύσουν μαζί.

Στο τέλος όλοι μαζί ίσως δώσουμε ένα μικρό, έστω ένα ασήμαντο παράδειγμα του πως ένας τελικός φέρνει ανθρώπους, ομάδες, πόλεις και φιλάθλους κοντά.

Όσα φτάνει το χέρι μας να φέρει τουλάχιστον!
Οι αθλητές ας τα βρουν μεταξύ τους στο γήπεδο.

Τιμή και δόξα σε όλους τους αθλητές, με υγεία!


Πως θα έρθετε:
 http://www.nepheli.gr/site/page/%CE%BE%CE%B5%CE%BD%CE%BF%CE%B4%CE%BF%CF%87%CE%B5%CE%B9%CE%BF-%CE%B8%CE%B5%CF%83%CF%83%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B1?CMCCode=1008&extLang

* Εθελοντικά είναι κάτι σχετικό, διότι ενώ δεν αμείβομαι με χρηματικό αντίτιμο, καθημερινά ανταμείβομαι με πολυποίκιλους τρόπους.