Google Website Translator Gadget_________ ATTENTION "Αγγλικά" is ENGLISH !!!!!

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Ποδαρικό με Εκλογές στο ΣΕΡ

Το προηγούμενο ΔΣ του ΣΕΡ δαπάνησε χρήματα, ενέργεια και την υπομονή των μελών πραγματοποιώντας συναντήσεις σε ξενοδοχείο για την συνένωση των δύο σωματείων. Ημερίδα έχουμε να δούμε από τότε που ήμουν εγώ πρόεδρος - τέσσερα χρόνια!

Τα πράγματα κατέληξαν τελικά όπως περίμενα, δυσάρεστα για τους περισσότερους.

Τα δύο τελευταία ΔΣ με τις πράξεις τους μόνο απογοήτευση έχουν αφήσει πίσω τους. Είναι κανείς που χαίρεται, που ωφελήθηκε? (Δεν ρωτάω τα μέλη των ΔΣ)

Το σημερινό μου θέμα όμως είναι αυτά που έλεγαν περί πιστοποίησης και ένταξης μας στον ΕΟΠΠΥ, τα λένε όσοι διοικούν στο ΠΕΣΡ τα καλόβλεπαν και μερικοί του ΣΕΡ.

Είναι γελοίο, είναι αστείο, για αρχή δεν υπάρχει ο αριθμός των συναδέλφων να καλύψουμε τη χώρα, πχ.οι φυσιοθεραπευτές είναι 3000, εμείς πόσοι?
Εκκρεμούν πολλά θέματα όπως η πιστοποίηση, κάτι που ΔΕΝ πρέπει να γίνει.


Αλλά τελικά και να ξεπερνούσαμε όλα αυτά τα εμπόδια, θα συνέφερε κάποιον επαγγελματία μία τέτοια εξέλιξη? Να δουλεύουμε για μειωμένη αμοιβή, να δουλεύουμε ΔΩΡΕΑΝ σε κάποιες περιπτώσεις?

Τα παραδείγματα από τους φυσιοθεραπευτές λένε ΌΧΙ!
Σήμερα βλέπουμε και τους επαγγελματίες ειδικής αγωγής να αντιδρούν για τις συμβάσεις με τον ΕΟΠΠΥ!

http://www.protothema.gr/greece/article/641253/adidraseis-apo-tous-epaggelmaties-eidikis-agogis-gia-tis-sumvaseis-me-ton-eopuu/

" Όταν η πραγματικά απαιτούμενη δαπάνη ξεπερνά την προβλεπόμενη, θα εφαρμόζεται οριζόντια περικοπή– κοινώς επονομαζόμενη “κόφτης”, το δε ποσό που λείπει θα αφαιρείται από τις αμοιβές των παρόχων υπηρεσιών, δηλ. από εμάς ως claw back» επισημαίνουν και καλούν το Υπουργείο Υγείας να επανεξετάσει το καθεστώς χρηματοδότησης των δαπανών Ειδικής Αγωγής. "
Ρωτώ, ο δρόμος που μας προτείνουν είναι εκείνος που θα μας ωφελήσει? Τι μας προτείνουν, τα σκέφτονται ή έτσι λένε ότι τους έρθει στο κεφάλι?

Να θυμάστε ποιοι σας πρότειναν αυτά τα πράγματα (εκείνοι) και ποιοι σας προειδοποίησαν (εγώ!).

Κάποιοι λένε (επιτέλους) ότι έχω δίκιο, είχα όλο αυτό το διάστημα δίκιο αλλά το χάνω με τον "τρόπο μου", μιλάω απότομα και τέτοια.
Εγώ νομίζω ότι δεν έχετε ιδέα τι σας γίνεται, ειδικά οι επαγγελματίες και να ασχολείστε με την ουσία και όχι με τους τρόπους μου.

Για μας δεν αλλάζει τίποτα ουσιαστικά απλώς τονίζω τα γεγονότα!